Akár Te látogatsz el hozzánk, akár az irodád, a kedvenc éttermed, vagy éppen az otthonod a munkatársunkkal folytatott beszélgetés helyszíne, a STRATOS által elérhető előnyökről mindenképp tájékozódj.
Emeljük magasabb szférába befektetésed!
STRATOS elérhetőség
Irodánk:
1068 Budapest, Benczúr utca 44.
Telefon:
+36 1 462 2250
Fax:
+36 1 462 7709
E-mail:
Nyitvatartás:
hétfő:
08:00 - 16:00
kedd:
08:00 - 16:00
szerda:
08:00 - 16:00
csütörtök:
08:00 - 20:00
péntek:
08:00 - 16:00
A nyitvatartási időn kívül üzenetrögzítő fogadja Ügyfeleink hívásait, melyek a következő munkanapon kerülnek megválaszolásra.
Társaságunk előzetes bejelentkezés alapján várakozás nélküli és akadálymentesen megközelíthető ügyfélszolgálatot biztosít fogyatékkal élő Ügyfelei számára a szolgáltatások egyenlő esélyű hozzáférése céljából.
A Stratos Pénzügyi Közvetítő Kft. közzétételei és dokumentumai
A tudatos fogyasztói társadalom kialakítása, a megalapozatlan, helytelen fogyasztói döntésekből adódó félreértések és károk csökkentése érdekében az MNB proaktív pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztató tevékenységet végez, professzionális ügyfélszolgálatot működtet, továbbá társintézményekkel, valamint a civil és a kereskedelmi-szolgáltató szféra szereplőivel működik együtt.
A mindennapi életben hasznos, pénzügyekkel kapcsolatos információk a Pénzügyi Navigátor tájékoztatóanyagokban érhetők el (www.mnb.hu/penzugyinavigator).
A Pénzügyi Navigátor eszközrendszer
A megalapozott pénzügyi döntést ösztönző tájékoztatás mellett a Magyar Nemzeti Bank a panaszos helyzetek kezeléséhez is segítséget nyújt (https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz).
A Magyar Nemzeti Bank által kiadott fogyasztóvédelmi tájékoztató kiadványok ügyfélszolgálati helyiségünkben is elérhetők.
Szíves figyelmébe ajánljuk a Magyar Nemzeti Bank weboldalát, ahol strukturált útmutatások, ábrák, összefoglalók, információs videó és formanyomtatványok segítenek eligazodni a panaszbejelentés, fogyasztóvédelmi jogok, adatigénylés, valamint a vitarendezési fórumok terén.
https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz
Továbbiakban a Stratos Pénzügyi Közvetítő Kft. panaszkezelési ügymenetéről tájékoztatjuk:
Amennyiben panaszt, kifogásolást szeretne hozzánk eljuttatni, azt a következő módokon teheti meg:
Panaszbejelentését igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül kivizsgálni és megválaszolni.
Részletes információkért kérjük, tekintse meg Panaszkezelési Szabályzatunkat, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat!
Amennyiben panaszának nem adnánk helyt, az esetleges további fogyasztói kérelmek benyújtásához az alábbi formanyomtatványok lehetnek segítségére:
Kérésére Társaságunk a szóban forgó dokumentumokat (igénye szerint elektronikusan vagy postai úton) térítésmentesen rendelkezésére bocsátja. Az erre irányuló kérését a fent feltüntetett elérhetőségeink bármelyikén jelezheti.
Az igények bejelentésénél és a fogyasztóvédelmi eljárásunknál fogyasztónak az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt tekintjük.
Ügyfélkapcsolati és Iratbetekintési szabályzatunkat itt olvashatja el.
A Stratos Pénzügyi Közvetítő Kft. minden tanácsadója megszemélyesített “Megbízotti azonosító kártyával” rendelkezik. Ügyfeleinkkel folytatott üzleti beszélgetések alkalmával, személyes találkozó esetén közvetítőink e kártya felmutatásával igazolják személyüket, valamint azt, hogy a QUANTIS Csoport mely tagvállalatának megbízottjaként járnak el, továbbá, hogy tevékenységük végzéséhez rendelkeznek a Magyar Nemzeti Bank engedélyével.
Megbízottjaink tevékenységük megkezdése előtt, majd azt követően is folyamatosan magas szintű, hatóságilag előírt és ellenőrzött képzésben részesülnek. A képzés végeztével a sikeres vizsgát követően kapják meg működési engedélyüket, amely érvényességéről a Magyar Nemzeti Bank nyilvántartási rendszerében győződhetnek meg Ügyfeleink.
Amennyiben ellenőrizni szeretné pénzügyi tanácsadója érvényes regisztrációs számát, ide kattintva megteheti.
A Stratos Pénzügyi Közvetítő Kft. megbízott Közvetítője Ügyfélnek járó pénzt, továbbá Ügyféltől készpénzt, vagy készpénzt helyettesítő eszközt nem vehet át és nem kezelhet.
Ezúton is köszönjük Ügyfeleink bizalmát!